Reklamace závady u ojetého automobilu
Měl bych dotaz ohledně reklamace ojetého vozu zakoupeného v autobazaru.
Cca po týdnu od zakoupení se mi na automobilu projevila závada kontrolkou na palubní desce a snížením výkonu. Objednal jsem se do autorizovaného servisu, kde mi po jeho návštěvě byla vyčíslena oprava, kterou jsem předal na reklamační. Reklamace mi byla zamítnuta i přes to, že se dle mého názoru jedná o skrytou vadu, na kterou mám ze zákona nárok. S autem teď nemohu kvůli závadě jezdit.
Chtěl bych se zeptat jestli mám ještě nějak dál ohledně reklamace postupovat, nebo to řešit soudně a zda mám vůbec nějaký nárok?
celý dotaz a odpověď
Jak stornovat smlouvu uzavřenou po telefonu?
Dobrý den, můj tatínek uzavřel smlouvu po telefonu. Ověřili si údaje, které potvrdil a odsouhlasil něco, čemu přesně nerozuměl. Měl za to, že si jen jeho dodavatel ověřuje osobní údaje. Protože jsem si chtěla zjistit o co se jednalo, volala jsem zpětně na toto číslo, kde je pouze hlasová schránka, která je plná. Nelze dohledat kontakt a nevíme, s kým vlastně mluvil. Jak můžeme prosím odstoupit od takové smlouvy? Zákoná lhůta jsou dva týdny a nevíme jak postupovat.
Telefonní číslo jsme si zjišťovali i na internetu a je označeno jako nebezpečné a že obvolávají lidi s nabídkou přechodu k jinému ...
celý dotaz a odpověď
Jak na opakovanou reklamaci závadného zboží
Již po druhé reklamují na PC sestavě stejnou závadu.Vysoké teploty a výkonu procesoru na 100%.v nečinnosti. Poprvé byla reklamace zamítnuta.(servis nenašel žádnou vadu.) Pro opakované komplikace jsem třetí den opět PC předal k reklamaci. V průběhu druhé reklamace jsem obdržel informací o mechanickém poškození grafické karty a to podle přiložených fotografií velmi značné. A že se tedy nejedná o záruční. ale pozáruční servis v hodnotě 16100.-kc bez DPH. Tento návrh ze strany prodejce jsem radikálně odmítl. Zboží si převzali v absolutně nepoškozeném stavu. Na to mám svědka a protokol. Po mé výhružné ...
celý dotaz a odpověď
Jak na reklamaci obuvi
Rád bych se informoval ohledně reklamace bot, které provozovatel odmítá vzít do reklamace a nebo vyplatit peníze. Nabízí pouze voucher ve stejné hodnotě, ale o jiné zboží zájem nemáme, resp jsme si nevybrali. Boty po 14 dnech začali výrazně praskat v oblasti podél podrážky a dle mého názoru je to neopravitelná závada. Prosím o radu, jaké jsou možnosti se s nimi slušně domluvit, případně co si od nich nechat napsat pro budoucí případný soudní spor (ČOI...). To, že mají od majitele nařízeno nevracet peníze neznamená, že se na zákazníka takhle vykašlou. Měli by přece boty vzít do 30ti denní reklamace ...
celý dotaz a odpověď
Jak ven z nechtěné návštěvy podomního prodejce energií
Prosím o radu, jak postupovat v níže uvedeném případě:dne 15.5.2018 navštívil mého známého podomní prodejce s nabídkou srovnání cen el. energie a zemního plynu na trhu. Známý mu poskytl poslední vyúčtování el. energie a plynu, ze kterého si podomní prodejce opsal veškeré údaje potřebné pro "nezávazné srovnání cen na trhu" a dal mu k podpisu potřebné podklady. Ve skutečnosti ovšem známý podepsal dvě "přihlášky k výběrovému řízení nebo aukci nákupu elektrické energie a zemního plynu" poskytovateli X. Y.. Můj známý má v současnosti tři odběrná místa (jeden dodavatel dodává el. energii a druhý zemní ...
celý dotaz a odpověď
Nedodání předem zaplaceného zboží z e-shopu
Obracím se na Vás s dotazem, jak postupovat v tomto případu: 13.12.2018 jsem si objednala zboží na web stránkách jednoho e-shopu. Vzhledem k tomu, že jsem potřebovala upřesnit údaje, vše jsme vedli v mailové korespondenci. Platilo se předem převodem na účet. Vzhledem k tomu, že se dlouho nic nedělo, začala jsem se informovat, jak to s mojí objednávkou je. Odpověď – nemáme materiál. Po další delší době jsem tedy chtěla zakázku zrušit. Bylo mi řečeno, že zakázku jsou schopni udělat se skluzem. Jenže uběhl další měsíc a nic. Nereagují na zprávu, web.stránky jsou nedostupné.
Chtěla jsem se zeptat, ...
celý dotaz a odpověď
Můžu si do vinotéky nosit vlastní lahve na stáčení?
Dobrý den, chodím si kupovat sudové víno do do různých vinoték. Do r.2017 jsem si vždy nosila svou nádobu, kam mi víno načepovali. Od r.2018 mi odmítli načepovat do vlastní lahve, prý je to zakázané zákonem a musím si vždy koupit od nich novou PET lahev za 5 kč a použité polepené velkou samolepící etiketou vyhazovat.
Ptala jsem se na SZPI, proč to tak je a odpověděli mi, že sudové víno se smí prodávat jen v obalu určenému spotřebiteli. Obal určený pro spotřebitele musí být vždy jednorázový , nebo bez výměny jednorázového uzávěru znovu nenaplnitelný obal (např. lahev, petainer). Jednorázovým ...
celý dotaz a odpověď
Jak reklamovat nefungující software?
Zakoupil jsem software, který po instalaci na mém PC nefunguje. při výběru nebyly uvedeny upřesňující parametry, a i jinak neodpovídal mým představám. Zavolal jsem prodejci, jak zboží vrátit, a dozvěděl jsem se, že vrátit nelze.Je tomu tak? Co mám dělat? P.S. Produkty dané firmy používám ve spokojenosti 15 let.
celý dotaz a odpověď
Co dělat v případě zamítnuté reklamace?
Již podruhé jsem u synových bot reklamovala rozlepení podešve u firmy …. Boty byly
zakoupeny 20.10.2018. První reklamaci ze dne 7.1.2019 mi uznali a boty zalepili, ale asi po
měsíci - reklamace podána dne 18.2.2019- se boty opět rozlepily. Dnes jsem byla na
prodejně, kde mi sdělili, že reklamaci zamítli z důvodu mechanického poškození - prý
zakopl a podešev se rozlepila, špatná chůze. Prodavačka mi sdělila, že musím podepsat
převzetí reklamačního protokolu a dále komunikovat se servisem sama a předávala mi na
něho email. Prý pro ně je záležitost již vyřízená. Je to u oné firmy prý běžná ...
celý dotaz a odpověď